ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΑΠΟ ΤΟ E-SHOP ΣΑΣ?

Η διαδικασία αγοράς προϊόντων από την ιστοσελίδα μας είναι πολύ απλή! Διαλέγετε από τις κατηγορίες το προϊόν που σας ενδιαφέρει, στην συνέχεια επιλέγετε τις λεπτομέρειες ανυπάρχουν (μέγεθος, χρώμα, σχέδιο) και βάζετε το προϊόν στο καλάθι. Από το καλάθι σας μπορείτε να δείτε όλα τα προϊόντα που έχετε προσθέσει και να αλλάξετε την ποσότητα ή να σβήσετε ό,τι δεν θέλετε. Στην συνέχεια κάνετε κλικ στο «Ολοκλήρωση παραγγελίας» ,συμπληρώνετε τα στοιχεία σας (αν δεν είστε ήδη συνδεδεμένος) και αφού δείτε το συνολικό ποσό του καλαθιού προς πληρωμή, επιλέγετε τρόπο πληρωμής και κάνετε κλικ στο «Ολοκλήρωση παραγγελίας». Στην επόμενη σελίδα θα δείτε την επιβεβαίωση πραγματοποίησης της παραγγελία σας.

ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΛΗΡΩΜΕΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ?

  • Με αντικαταβολή για αποστολές μέσω της ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗΣ
  • Με πιστωτική κάρτα (PAYPAL)
  • Με κατάθεση σε Τραπεζικό λογαριασμό
  • Μετρητά σε περίπτωση που επιλέξετε παραλαβή από το κατάστημα μας

ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ/Η ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΗΤΑΝ ΕΠΙΤΥΧΗΣ?

Όταν κάνετε κλικ στο «Ολοκλήρωση παραγγελίας» κατά το τελευταίο βήμα, στην επόμενη σελίδα θα εμφανιστεί ότι λάβαμε την παραγγελία σας. Επίσης, θα σας έρθει ενημερωτικό email με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΑΠΟ ΤΟ SITE ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ?

Βεβαίως και μπορείτε!
Το δηλώνετε κατά την διαδικασία της παραγγελίας σας επιλέγοντας "Παραλαβή από το κατάστημα" και με αυτόν τον τρόπο δεν χρεώνεστε έξοδα αποστολής.
Θα πρέπει όμως να έχετε υπ' όψιν τα εξής: Θα πρέπει να ενημερωθείτε από εμάς μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη και μετά θα περάσετε να την παραλάβετε (σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά πριν έρθετε στο κατάστημά μας).

Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ?

Ο διαδικτυακός μας τόπος σας εξασφαλίζει ένα ασφαλές περιβάλλον μέσω του αδιαμφισβήτητα πιο ασφαλούς τρόπου πληρωμής και της πιο αυστηρής κρυπτογράφησης που υπάρχει, ο οποίος παρέχεται μέσα από την σελίδα της της ALPHA BANK. Κανένα στοιχείο της πιστωτικής/χρεωστικής/προπληρωμένης κάρτας σας δεν αποθηκεύεται στην ιστοσελίδα μας.

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ?

Ο χρόνος παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποστολής της παραγγελίας για προϊόντα που είναι άμεσα διαθέσιμα. Σε περίπτωση που διαμένετε σε δυσπρόσιτη περιοχή, τότε ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας ενδέχεται να είναι μεγαλύτερος.

ΕΙΜΑΙ ΠΕΛΑΤΗΣ ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ, ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ?

Μεταβείτε στη σελίδα εγγραφής, επιλέξτε το link "ξέχασα τον κωδικό μου" και συμπληρώστε το e-mail το οποίο χρησιμοποιήσατε κατά την εγγραφή σας. Επιλέγοντας “αποστολή στο email” θα λάβετε τα στοιχεία εισόδου στο e-mail σας. Στην περίπτωση που δεν θυμάστε το e-mail σας, επικοινωνήστε με μας, στο e-mail info@electromes.gr, τηλ, 2105732107

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΑΣ ΝΑ ΔΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΊ΄ΟΝ ΣΑΣ?

Φυσικά και μπορείτε, αρκεί να έχετε ελέγξει τη διαθεσιμότητα του προϊόντος που ενδιαφέρεστε.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ?

Σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε επιστροφή μίας παραγγελίας (ή μέρους αυτής), η επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα σε 3 εργάσιμες μέρες από την ημέρα παραλαβής της παραγγελία σας. Αν θέλετε επιστροφή των χρημάτων σας θα πρέπει να το αναφέρετε σε ένα χαρτί το οποίο θα συμπεριλάβετε μέσα στο δέμα που είναι προς επιστροφή. Διαφορετικά, αν θέλετε να αλλάξετε τα προϊόντα με κάποια άλλα θα πρέπει να μας στείλετε πίσω το δέμα και να κάνετε εκ νέου την παραγγελία μέσω του e-shop μας και να καταβάλετε την αντίστοιχη διαφορά αν αυτή υπάρχει. Σε κάθε περίπτωση τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη και η επιστροφή μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο με την Γενική Ταχυδρομική Courier. Η εταιρεία μας θα ελέγξει τα προϊόντα που επιστράφηκαν και μόνο αν είναι όλα στην ίδια κατάσταση με την αρχική θα δεχτεί να πραγματοποιηθεί η αλλαγή ή επιστροφή των χρημάτων σας. Στην περίπτωση που επιστροφή έγινε διότι κάποιο προϊόν ήταν ελαττωματικό, και κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν από την εταιρεία μας διαπιστωθεί αυτό το ελάττωμα, η εταιρεία μας οφείλει να επικοινωνήσει με τον πελάτη για την επίλυση του ζητήματος(αντικατάσταση προϊόντος ή ότι συμφωνηθεί).

ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΟΊ΄ΟΝΤΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ E-SHOP ΣΑΣ?

Συνήθως όλα μας τα προϊόντα είναι άμεσα διαθέσιμα για παραγγελία. Στην περίπτωση που το προϊόν διατίθεται κατόπιν παραγγελίας τότε θα ενημερωθείτε τηλεφωνικώς για την ακριβή ημερομηνία παράδοσής του. Όταν ένα προϊόν είναι εκτός αποθέματος θα ενημερώνεστε από την αντίστοιχη σελίδα του συγκεκριμένου προϊόντος.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ?

Θα σας σταλεί ακόμη ένα ενημερωτικό email όταν η παραγγελία σας αποσταλεί από εμάς στην courier για παράδοση με τον κωδικό αποστολής όπου και έπειτα, από τη σελίδα της Γενικής Ταχυδρομικής μπορείτε να ενημερώνεστε για την πορεία της μέχρι να φτάσει σε εσάς.

ΠΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ?

Τα έξοδα αποστολής με οποιοδήποτε τρόπο πληρωμής είναι μόνο 4€ ευρώ με Γενική Ταχυδρομική Courier για όλη την Ελλάδα. Σε περίπτωση που επιλέξετε την αντικαταβολή ως μέθοδο πληρωμής της παραγγελίας σας, τότε επιβαρύνεστε με επιπλέον 3€

Για παραγγελίες άνω των 150.00 η αποστολές είναι δωρεάν (Εντός Αττικής)

Για αποστολή εκτός Αττικής με μεταφορική τα έξοδα είναι δικά σας

ΣΕ ΠΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ?

Μπορείτε να δείτε οποιαδήποτε στιγμή σε ποια κατάσταση βρίσκεται η παραγγελία σας συνδεόμενοι με τα στοιχεία σας. Κάθε φορά που η παραγγελία σας αλλάζει κατάσταση σας αποστέλλεται και σχετικό e-mail στην διεύθυνση που δηλώσατε στα στοιχεία σας. Οι καταστάσεις είναι οι ακόλουθες:

  • Καταχώρηση Παραγγελίας
  • Προς εκτέλεση
  • Αναμονή Πληρωμής
  • Προς Τιμολόγηση
  • Τιμολογήθηκε
  • Εκτελέστηκε
  • Ακυρώθηκε
  1. Καταχώρηση Παραγγελίας: είναι κάθε παραγγελία που λαμβάνουμε.
  2. Προς εκτέλεση: είναι η φάση που η παραγγελιά σας ετοιμάζεται προς αποστολή.
  3. Αναμονή Πληρωμής: Αναμαίνουμε την πληρωμή σας ώστε να προχωρήσουμε στο στάδιο της εκτέλεσης.
  4. Προς Τιμολόγηση: η παραγγελία σας είναι έτοιμη για αποστολή είτε για παραλαβή από την έδρα μας.
  5. Εκτελέστηκε: για να σας ενημερώσαμε για κάτι τέτοιο σημαίνει ότι η παραγγελία σας έχει αποσταλεί με γενική ταχυδρομική courier η μεταφορική εταιρία και σας ενημερώνουμε με email τον αριθμό αποστολής του δέματος και την αξία όταν είναι αντικαταβολή.
  6. Παραδόθηκε: για να σας ενημερώσαμε για κάτι τέτοιο σημαίνει ότι η παραγγελία σας έχει παραδοθεί από την εταιρία που έκανε την μεταφορά του δέματος σας.
  7. Ακυρώθηκε: εάν για οποιονδήποτε λόγω ακυρωθεί η παραγγελία σας μεταβαίνει σε κατάσταση "Ακυρώθηκε".

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Οι αποστολές γίνονται καθημερινά όμως όχι το Σαββατοκύριακο, κατά το οποίο όλες οι μεταφορικές υπηρεσίες παραμένουν κλειστές.